Blog
Gdzie stosowane są wytłoczki z polipropylenu?
Polipropylen (PP) to tworzywo sztuczne, a dokładniej węglowodorowy polimer termoplastyczny. Wyróżnia się wysoką odpornością chemiczną, wytrzymałością i daje szerokie możliwości produkcyjne. Dodatkowo jest nietoksyczny i całkowicie bezpieczny dla ludzi. To główne, chociaż oczywiście nie jedyne powody, dla których doskonale nadaje się do produkcji opakowań, w tym wytłoczek. Wytłoczki z polipropylenu wbrew pozorom nie służą wyłącznie do przechowywania jajek. Przekonaj się, jakie jest ich inne zastosowanie oraz czym się charakteryzują.
Opakowania jednorazowe do żywności jako przełom w branży spożywczej
Opakowania spełniają różne funkcje, powstają z rozmaitych materiałów i cechują się odmiennymi właściwościami, jednak od lat trudno wyobrazić sobie bez nich przechowywanie, składowanie, transportowanie i sprzedaż towarów. Dotyczy to również produktów branży spożywczej, w której przełomowym „wynalazkiem” były opakowania jednorazowe.
Tworzenie opakowań plastikowych – 3 główne metody
Opakowania plastikowe tak naprawdę produkowane są z zastosowaniem różnych metod. Dobór konkretnego rozwiązania w dużej mierze zależy od m.in. właściwości tworzywa, rodzaju opakowania, a także wyboru samego producenta. Wiele zależy również od tego, czy dane opakowanie w przyszłości będzie nadawać się do recyklingu, gdyż nie wszystkie metody dają taką możliwość.
Wykorzystanie polietylenu w produkcji opakowań
Polipropylen (PP) to tworzywo sztuczne, które doskonale sprawdza się w produkcji opakowań, które są solidne, wytrzymałe i wyjątkowo trwałe. Jednocześnie materiał ten jest całkowicie bezpieczny dla ludzi i zwierząt, dlatego też z powodzeniem może być wykorzystywany nawet w branży spożywczej. Dowiedz się więcej na temat polietylenu i powstających z niego opakowań.
Dlaczego warto tworzyć opakowania z logo marki?
Większość produktów dostępnych w sprzedaży posiada swoje opakowanie, które przede wszystkim spełnia funkcje ochronne, a także ułatwia magazynowanie, składowanie i transportowanie towarów. To jednak nie wszystkie możliwości, jakie dają nam opakowania, które z powodzeniem mogą stać się istotnym elementem identyfikacji wizualnej marki.





